Skip to content

Zpráva od Vincenta Reynouarda

30/01/2010

 

Překlad zprávy od francouzského revizionisty Vincenta Reynouarda
Zpráva od Vincenta Reynouarda

Předmět : Audience du 26 janvier  (Slyšení 26. ledna)

Právě jsem přišel ze soudu v Bruselu, kde se konalo slyšení mého odvolání (odvolání bylo podáno v červnu 2008, kdy mě soud odsoudil na rok vězení a pokutu 20 000 euro kvůli revizionismu).
Slyšení, které se původně konalo v září roku 2009, bylo přesunuto na dnes. Ale dnes ráno nebyl můj právník k dispozici, kvůli jiným záležitostem.
Slyšení bylo odloženo na 9. listopadu 2010, ke zklamání právníků protistrany…
Připomínám, že všechny skutečnosti okolo mého soudu se datují až do června 2001!
Generální prokurátor se nás snažil uklidnit, že podle nynějších právních norem nebude lhůty o promlčení dosaženo dříve než v roce 2013.
To vůbec nepotěšilo naše oponenty, takže je pro ně slyšení 9. listopadu velmi důležité, což znamená, že žádné další odklady pro ně nebudou přípustné.
Od soudu jsem vyšel jako svobodný člověk a ujišťuji vás, že jím chci zůstat co nejdéle, radši uvítám vlídnější prostředí. Užil jsem si návštěvu Bruselu a viděl jsem své děti. Musím bohužel potvrdit, že po oficiálním zrušení mého belgického občanství, má rodina stále nemá zdravotnickou péči,  pomoc s půjčkami nebo potravinové kupony [od té doby co jsem v „podzemí“ (undergnoud)].
[Má žena] Marina doufá, že její úsilí povede k našemu vítězství. Nyní žije jen z dopročinosti přátel, kterým tímto děkuji z celého srdce…
Pokud jde o mě, nejsem nikde uveden ani jako rezident [znamená „na útěku“]. Myslím, že si ve Francii budu muset najít bydlení a pořídit zdravotní kartu. Ale zatím jsem se k tomu neměl.
Znovu děkuji všem za podporu. Náš boj pokračuje.
V přátelství,
Vincent

Zanechat Odpověď

