Skip to content

Židé při rituální obřízce sají krev z penisu

31/01/2010

Překlad velmi zajímavého článku, který vyšel na Subverted Nation. Nesdílím všechny názory autora tohoto článku (zvlášť jeho závěry), ale článek sám o sobě je zajímavý a přináší pro naše poměry dosti jiný pohled na věci, které jsou u nás vesměs tabu:

Nadpis říká jednoduše vše, ale přidám k tomu nějaký komentář: Jak nechutné si myslíte, že by bylo lízání krve z čerstvé dětské obřízky? Pro většinu lidí je tato myšlenka naprosto odporná, ne tak pro Židy. Pravdou je, že Židé mají velmi silné sklony k pedofílii, sodomii, incestu, znásilnění a všem dalším druhům podobných nemocí, ale pokud skutečně chcete poznat jak nechutní opravdu jsou, podívejte se na video na konci článku, kde Židé obhajují proces nazývající se „metzitzah bepeh“. Metzizah znamená „sát“, což je přesně to, co dělají při svém obřezávacím „rituálu“. Přečtě te si toto:

Existují tři fáze pro správné vykonání rituální obřízky podle židovského práva: odstranění předkožky; roztržení podkladkové membrány; odsání krve, m’tsitsah„, Roger V. Pavey. The Kindest Cut of All. Bognor Regis, W. Sussex: New Horizon. 1981.pp.87-88.

Tato metoda se vykonává takto: ’První odstranní předkožku, [tedy] celou kůži pokrývající penis, tak že žalud je obnažený. Další nehtem roztrhne měkkou membránu pod kůží, otočí ji, aby se objevilo maso žaludu. Potom další začne sát krev proudící z membrány, dokud není vysáta i z [více] odlehlých míst, tak nemůže nastat žádné nebezpečí [pro dítě]; a každý, kdo sání neabsolvuje je odstraněn [ze svého úřadu]’ …. Samotná operace se skládá ze tří různých částí: odstranění předkožky;  natržení podkladkové membrány kryjící žalud; a sátí krve z rány.“ Immanuel Jakobovits. Jewish Medical Ethics: A Comparative and Historical Study of the Jewish Religious Attitude to Medicine and Its Practice. New York: Bloch Publishing Company. 1959. pp. 193-194.

Dítě brečí, krev proudí z jeho penisu a – jak rabbi předpověděl — Graham [kmotr] není slabý. Rabbín se následně skloní nad dítě a saje ránu. Já vím, zní to odporně, ale je to část židovské tradice. Údajně to má napomáhat hojení.“ Jack Shamash. “My Son on the Cutting Edge.” Independent (London), no. 3,797 (Thursday, December 17, 1998): p. R8.

A co praktikování sání krvácejícího penisu? Zatímco odsuzujeme tuto proceduru, někteří lékaři se domnívají, že to napomáhá k zastavení krvácení. Nejenže existuje pouze málo důkazu podporujících tuto teorii, ale zároveň je to velmi neúčinná metoda. Krom toho, i ve starověku měli chirurgové lepší metody na zastavení krvácení, jako je použití tlaku, nástroje a léky. Dr. H. Speerta (1953), následovník Maimonidesa (židovský filozof), podporuje tuto proceduru [sání krvácejícího penisu] jako prevenci proti zanícení.“ 49 Edward Wallerstein. Circumcision: An American Health Fallacy. New York: Springer Publishing Company. 1980. p. 160.

Mezizah – hebrejský termín pro třístupňový židovský rituál obřízky, kdy mohel (muž, který provádí obřízku) přiloží svá ústa k čerstvě obřezanému penisu a saje první kapky krve. V dřívějších dobách byla tato procedura prováděna skrz trubku, protože infekce, pohlavní nemoci a tuberkulóza někdy zapříčinili smrt dítěte, když došlo ke kontaminaci rány. Kritici připisují tomuto aktu sadistický a homosexuální význam, obránci zase tvrdí, že je to jednoduše způb na zastavení krvácení, známý ze starověku. Dnes je tento krok z rituálu obřízky často odstraňován.“ Rosemary Romberg. Circumcision: The Painful Dilemma. South Hadley, Massachusetts: Bergin & Garvey, Publishers, Inc. 1985. p. 395.

Tradiční praktikování metzitzah b’peh, které má kořeny v rané historii Židů a nezměněn přežil do dnešních dní, by měl být vnímán s velkou úctou. Židovská literatura se o něm zmiňuje velmi pozitivně jako o nedílné součásti rituální obřízky a jako o zdravotním opatření, které zabraňuje infekci a podporuje hojení.“ Henry C. Romberg, M.D. Bris Milah: A book about the Jewish ritual of circumcision. Jerusalem/New York: Feldheim Publishers. 1982. pp. 57-58.

Zdá se, že Židé rádi tvrdí, že tato procedura pomáhá s hojením rány. Nicméně, obřízka je barbarský způsob, kterým se obřezává kůže na penisu židovským dětem po celém světě bez pádného důvodu. Doufejte, že vaše díte nebude obřezávat židovský doktor, lehce byste ho mohli přistihnout jak saje penis vašeho dítěte. Je to ubohé a odporné, ale je to dobře známý a ctěný zvyk mezi Židy. Výše můžete vidět, že je tento zvyk hájen jako nezbytný, ale obřízka samotná je jen zmrzačení genitálií, nic víc. Takže upíří rituál sání krve z dětského penisu je úplně zbytečný. Pro Židy je to rituál chování a nemá nic společného s podporou hojení. Má to co dělat s vítáním „démona“ do jejich „stáda“, sáním penisu, nějakým nechutným rabbínem, osm dní starého dítěte.

Nemusíme ani přemýšlet jestli to má něco společného s pedofílií, přotože vskutku má. Tato  stvoření milují sex s dětmi a je to pro ně druh zasvěcení židovských dětí do tajů pedofílie, homosexuality a incestu. Musíte si představit s čím máme tu čest, není to žádný „vyvolený národ“, ale místo toho jen kmen lidí, nakloněných homosexuální pedofílii. Není nic dobrého nebo vznešeného na těchto lidech, jsou nechutní a odporní jako nikdo, protože my nevidíme pedofílii jako přijatelnou. Pro Židy je sání dětského penisu zábavné a oslavované jako rituál oplzlosti. Židům při jejich „sacím rituálu“ nestačí jen zmrzačit genitálie.

Sabat 19:2

V sobotu mohou provádět všechny věci, které jsou nutné pro obřízku: řez, trhání, sání [rány] a obvázání. Pokud by se tak v předvečer sabatu nedařilo, může ten jenž dělá obřízku použít vlastní zuby.

Mishnah

Přeložil Herbert Danby

Oxford: Oxford University Press. 1933. strana 116-117

Sabat 133B

II.1.

A. Sání [z rány]:

B. R. Pappa řekl, „Chirurg, který nedokázal vysát ránu je zdrojem nebezpečí a my se ho musíme zbavit.

C. Takže co je nového? Samozřejmě, od té doby co se snažíme znesvětit Sabat, je jistě nebezpečné to nedělat!

D. Co byste měli předpokládat? Tato krev se hromadí. Takže známe důsledek zranění a důležitosti obinadla: Je nebezpečné, když se nepřiloží obvaz.

Babylondský Talmud: Americký překlad

Přeložil Jacob Neusner

Číslo 275, část II. E: Sabat kapitola 18-14.

Program v židovských studiích Brownovi univerzity

Atlanta: Scholars Press. 1993. strana 45.

Sanhedrin 55b – Žid se může oženit s tříletou dívkou (výslovně tři roky a jeden den starou).

Sanhedrin 54b –  Žid může mít sex s dítětem, pokud je více než devět let staré.

Kethuboth 11b – Když starší muž má pohlavní styk s dívkou není to nic, protože panenství „doroste“ zpět.

Abhodah Zarah 22a – Žid se nesmí spojovat s nežidy, protože tak ztrácí kus své krve.

Pořád slyším čas od času od různých lidí o dobrých Židech, kteří ovšem neexistují. Nebo je slyším říkat, jak ne všichni Židé jsou problémoví, ale Žid se musít přihlásit k výše citovanému přesvědčení, takže v čem je jeden Žid lepší než druhý? Pravdou je, že židovská rasa je pedofilní, homosexuální, deviantní a špatná. Nic víc. Spoustu z vás přelstili, abyste si mysleli, že jsou mocní a nezastavitelní, ale pedofilové jsou ve skutečnosti často ubohé, slabé a odporné měkoty. Tato definice vystihuje Židy lépe, než by vám kdo jiný dokázal říct. Je to banda prohnilých parchantů, kteří si myslí, že je v pořádku mít sex s dítětem, myslí si, že je v pořádku zmrzačit jejich genitálie a sát krev z jejich penisů po kompletním zmrzačení.

Je na čase, přestat se Židů bát a začít odhalovat jejich slabiny, jako pedofilní špínu, kterou jsou. Je nejvyšší čas, aby Židé začali být vnímáni jako škůdci. Dokud se nedostanete do bodu, kdy se vám jen z pohledu nebo poslouchání těchto kreatur nebude zvedat žaludek, budou pořád mít v hrsti vaše životy. V okamžiku, kdy se rozhodnete, že nejsou ničím víc, než žalostní lízači penisů, ztratí největší část své moci. Pomáhejte šířit pravdu každému koho potkáte o těchto odporných pedofilech. Nebude to trvat dlouho a budou se houpat z každého stromu v zemi. Podívejte se na ty teplouše, dětský penis lízající Židy, kteří obhajují mrzačení pohlavních orgánů  a pedofílii nazývají „rituál obřízky“. Rituál je pro staré rabíny jen záminkou, aby mohli lízat krvácející penis, jen tato představa zvedá člověku žaludek, zatímco Židům nepůsobí nic víc, než vzrušení a erekci.

Komentáře: 2 leave one →
  1. 02/02/2010 23:19

    Mohol by som tento clanok umiestnit na svoju stranku http://www.ateista.tk ?

    Napiste mi na mail ak suhlasite.Dakujem

Trackbacks

  1. Židia sajú krv z penisu « Realita je viac ako ilúzia – WWW.ATEISTA.TK – Proti sektám a psychodrogám

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: