Skip to content

Politický vězeň Ernst Zündel včera propuštěn

02/03/2010

Politický vězeň Ernst Zündel je na svobodě!

„Jsem zpátky po 7 letech, 3 týdnech, 3 věznicích a 3 zemích.“

Přátelům Ernsta po celém světě:
Dnes ráno v 2:45 EST jsem telefonovala s naší britskou přítelkyní, Lady Michele Renoufovou, která mi řekla: „Máme ho v autě! Všechno je v pořádku! Tady je…“ a mohla jsem prohodit několik slov štěstí s mým manželem.

Ernst mě ujistil, že jeho propuštění proběhlo hladce a že mi zavolá později a sdělí další podrobnosti.

O půl hodiny později jsem obdržela fax od jeho právní zástupkyně, Alexandry Rittershausové, která mi sdělila: „Ernst je na svobodě. Několik lidí bylo u vězeňské brány, ale vše proběhlo v pořádku. Neměla jsem možnost s tím mluvit, ale vypadal šťastně.“

Pod tím je fotografie pořízená několik minut poté, na které je Ernst se svým skvělým rakouským obhájcem, dr. Herbertem Schallerem, který ve věku 87 let bojoval jako lev za to, aby byl Ernst na svobodě!

Zašlu detailnější popis později, za předpokladu, že se nebudu potýkat s cenzurou internetu nebo jinými nepřátelskými zásahy, jako se tomu dělo několik uplynulých týdnů.

S mnoha pozdravy z Tenessee

Ingrid Zündelová

No comments yet

Napsat komentář

