Skip to content

Proč lidé věří v holokaust?

08/03/2010

Většina lidí viděla filmy a fotky americkobritské propagandy, kdy stateční spojenečtí vojáci osvobozují koncentrační tábory Bergen Belsen, Buchenwald a Dachau.

Zvláště fotky z Belsenu obsahují velké množství mrtvých vyzáblých těl.

Po shlédnutí těchto fotek vzal každý člověk za svůj závěr, že Židé byli během druhé světové války vyhlazováni v plynových komorách.

Že je takovýto závěr mylný, si uvědomíte okamžitě, když zjistíte, že na území dnešního Německa se nenacházel jediný vyhlazovací tábor. Dokonce i Simon Wiesenthal tento fakt potvrdil (v dopise respektovanému „British periodical Books and Bookmen“, duben 1975, strana 5, kde se píše: „na německé půdě nebyly vyhlazovací tábory…“ (there were no extermination camps on German soil…)). Žádný historik, židovský nebo jiný, již dnes netvrdí, že by v Německu nějaké vyhlazovací tábory kdy byly (přesto všichni tvrdí, že všechny vyhlazovací tábory byly na území dnešního Polska).

Konkrétně to znamená, že v táborech Bergen Belsen, Buchenwald nebo Dachau, což jsou všechno německé koncentrační tábory, nebyly plynové komory, tudíš tyto tábory nesloužily ke genocidě kohokoliv.

Ano, někdo může zmínit filmový a fotografický materiál, který dnes slouží jako argument holokaustu, ale vzhledem k tomu, že v Německu nebyl žádný vyhlazovací tábor, jsou tyto „důkazy“ bezpředmětné.

Je tedy jasné, že tyto americké filmové záběry NEJSOU a NIKDY NEBYLY důkazem ke genocidě Židů.

Takže je jasné, že vyhublí mrtví vězni, které na záběrech vidíme, museli zemřít jinými příčinami.

Ve skutečnosti jsou tyto příčiny dávno známé, ale dnes jsou sionisty zatajovány nebo zlehčovány. Obecně řečeno, Němcům se podařilo pro vězně v koncentračních táborech zajistit dostatečné množství potravin, i když byly komunikace pod neustálým útokem Spojenců. Naprostá většina fotografií, které máme k dispozici, ukazuje tisíce dobře živených věňů. Například tato fotografie z Dachau (přízena po osvobození):

Nebo tato fotografie z Buchenwaldu (pořízena po osvobození):

Nebo tato fotografie z Birkenau (Osvětim), také pořízena po osvobození:

Co se vlastně stalo? Všechny německé procedury zaměřené na kontrolu a likvidaci nemocí padly pod tlakem války. Největším zabijákem byl tyfus, který se šíří pomocí vší. Proti vším, které tyfus roznášely, se používal insekticid cyklon-B. Tyfové epidemie řádily v táborech (jak v první tak druhé světové válce) a stály život tisíce lidí. Pokud se nakazíte tyfem, vaše tělo chřadne a budete vypadat jako byste umírali hlady. Tyfus je tedy příčinou většiny vyhublých vězňů a mrtvých těl.

Tyfem se vysvětluje směs silně vyhublých a zdravých vězňů. Ti, kdo nemoc chytili se stali vyzáblými a často umírali.

Britská cedule v Belsenu: "Prach šíří tyfus, povolená rychlost 5 mil/h"

Politický vězeň držený v Belsenu uvedl:

Ke konci února 1945 se celá má situace změnila.

Do té doby se stal tyfus vážným nebezpečím pro celý tábor. Byl to druh tyfu, který přenáší vši. Najednou všechny transporty, které do Belsenu dorazily, musely projít „lidskou prádelnou“ a dezinfikace se zdála do podzimu roku 1944 účiná.

Na konci října dorazil velký transport a poprvé nebyl dezinfikován, protože zařízení, ve kterém se dezinfikace prováděla, byla poškozena. Bohužel lidé v tomto transportu zrovna vši přenášeli a rozšířili je po celém táboře. […] Tyfus pronikl ven z táboru I kolem ledna. Zpočátku bylo jen pár případů, ale o pár měsíců později se jich objevil tucet a postupně bylo nemožné nemoc dostat pod kontrolu […]

Z „Belsenské odhalení“ (Belsen Uncovered), Duckworth, Londýn, 1946, od Derricka Singtona, strany 117-118.

Belsen po britském záboru.

Další dobře živení vězni z Dachau (pořízeno po osvobození).

Vychrtlé mrtvoly v Dachau (pořízeno po osvobození).

Vychrtlá těla v Buchenwaldu (pořízeno po osvobození). Porovnejte s výše prezentovanými.

Pro více informací můžete zabrousit do místní Knihovny; pro více informací o Bergen-Belsenu doporučuji článek na beo.sk „Tábor Bergen-Belsen: zamlčiavaná pravda

Komentáře: 15 leave one →
  1. Komu není shůry dáno... permalink
    05/06/2010 16:56

    Nejsem Židovka ani oběť konzumní společnosti, jen člověk, který míní zkoumat pravdu ad fontes, tedy cestou k verifikovaným pramenům, ne pomocí papouškování pochybných frází a frázíček od polodostudovaných „historiků“. Autor článku ukazuje fotografie dobře živených vězňů, ačkoli toto kritérium je značně relevantní, srovnáme-li dobu pořízení snímků (zima-jaro 1945), je celkem logické, že lidé měli tlusté zimníky, přes něž vystouplá žebra opravdu nevidíme. Dále je možné, že fotografie zobrazují nově přivezené vězně z ghett a pobočných táborů, popřípadě ilustrují vždy skvělě zaopatřené kápa a bývalé kriminálníky. Věta o dobře zásobovaných KT je úsměvná, pro SSmany nepochybně, ale trochu té šlupkovité polívky já osobně za kalorickou bombu nepovažuju, vřele doporučuji výživové tabulky schválené Říší, možná se nějaká pochybná pravicová organizace zmůže na uhlíkové testy a konečně uvěří jejich pravosti. Hranici primitivismu však překračují i bláboly další, viz jiný článek o absenci nežidovských obětí. Mileráda poskytnu kontakt na politické vězně, kteří snad nepodlehli té židobolševické lůze, co podle autora ovládá celý svět. Zajímalo by mě, jak tvrzení o dobrotivých Němcích poskytujících vydatnou stravu ošklivým a nevděčným vězňům zapůsobí na lidi, kteří narozdíl od autora zažili koncentrační a vyhlazovací tábor i jinak než skrz písmenka popíračů holocaustu. Osobně Vám radím jediné, snažit se vyhnout argumentaci ad hominem, která je nevěcná a vypovídá o chudším intelektu, zaměřte se na věcné a logické podklady (ne pseudopodklady, jako to děláte nyní). Prohřešky proti stylistice bych Vám snad i prominula, ale absenci snahy o čerpání z věrohodných pramenů (udělejte si výlet do archívu Terezínského institutu) už ne. Až budete mít kompetentnější podklady, můžeme vést diskuzi, zatím ovšem jen potvrzujete úsměvnost nad ubohostí a tupostí sympatizantů ultrapravicových ideologií.

  2. 06/06/2010 18:19

    V článku šlo v první řadě o zpochybnění amerických a britských filmů/fotek jako důkazního materiálů vyhlazování, protože k tomu podle dnešních historiků na území mimo šesti táborů v Polsku nedocházelo. Zajímavé, že po válce bylo těchto táborů 22 po celém bývalém území Říše, ale historici provedli řádnou „revizi“ a přišli na to, že v těchto táborech plynové komory nebyly, jediní, kdo něco podobného neudělali byli Sověti se svými šesti tábory Polsku.
    Ve druhé řadě šlo o porovnání fotek vězňů nakažených tyfem (či-li vyhublí, vyzáblí na kost) a s těmi, kteří tyfus neměli a vypadali dobře, aby tak vynikla podstata toho, proč jsou na fotkách někteří vězni v tak zbídačeném stavu (z nemocí a hladu, nikoliv však z plynování, které se v těchto táborech neuskutečňovalo).
    Já myslel, že se do táborů vězni dostávali již ve zbídačeném stavu pomocí vlaků, kde celé dny nedostali jídlo a museli pít vlastní moč, která je ještě více dehydratovala, jak by potom mohli vypadat takhle? Každopádně ty houfy dobře vypadajících vězňů můžou být nově příchozí i pomocníci, ale to je pak od vás to samé, jako to moje „papouškování frází a fráziček“, protože to a to není přípustné tak to tak není…
    Je pravdou, že spousta předních revizionistů není studovanými historiky, tím je tedy jejich práce nehodná pozornosti? Když někdo není teolog, nemá právo pochybovat o víře „lásky a míru“, o islámu, nemůžu zpochybňovat celou kupu nesmyslů a protimluvů v Bibli? To, že nejsem vystudovaný filmový kritik/režisér/spisovatel/filozof atd. atd. mi navždy zapovědělo se těmito věcmi zabývat? Stejně tak, když zakladatel revizionismu, Paul Raissinier, začal zpochybňovat holokaustové teze o koncentračních táborech, kde sám jako komunista byl, bylo to špatné, i když se pak ukázalo jako zcela opodstatněné? Opravdu je nutné vystudovat historii, abychom se o ni mohli bavit a zkoumat ji?
    Co tzv. Rudolfova zpráva od vystudovaného chemika, jehož práci potvrdilo desítky jiných vzdělaných lidí a dodnes ji nikdo v seriózní práci nevyvrátil?
    Revizionisté také dobře zdokumentovali množství jídla dávané vězňům a stojí to i v článku, na který odkazuji (ten, jak si můžete všimnout, je podložen celou řadou zdrojů). Na konci války samozřejmě byl přísun potravin (o lécích ani nemluvě) do táborů značně omezený, pokud vůbec byl. Na druhou stranu na hlad a nemoce umírali i stovky německých civilistů (a vojáků) a Němci neměli možnost se se zničenou infrastrukturou a tenčícími se výrobními kapacitami jak starat o všechny potřebné. To je bohužel smutným a krutým faktem, který je součástí války.

    „Hranici primitivismu však překračují i bláboly další, viz jiný článek o absenci nežidovských obětí.“
    Nežidovské oběti holokaustu jsou v porovnání s těmi židovskými vidět a slyšet naprosto minimálně. Jakto? Vždyť Němci chtěli přece vyhladit všechny, krom „modrookých blonďatých Árijců“, proč tedy jen Židé jsou slyšet a jen Židé popisují plynové komory a „spalování za živa“ a „zabíjení elektřinou“ a „mýdlo z Židů“ a „zabíjení párou“ atd. atd.? O nežidech v této souvisloti není bohužel moc slyšet a nenechte se mýlit – v koncentračních táborech byli a bylo jich tam hodně a hodně jich tam samzořejmě také zemřelo, to jsem nikdy nepopíral a nepopírám, jestli vám jde o tohle. Kdybyste můj článek, který zmiňujete, pečlivě přečetla, musela byste si všimnout, že žádné nežidovské oběti a vězně koncentračních táborů vůbec nepopírám, spíš se udivuji nad tím, proč neustále slýchávám ve spojení s koncentračními tábory a vyhlazováním slovo Žid a proč je takové minimum nežidovských svědků holokaustu.

    židobolševická lůza ovládající svět🙂 – v dnešním světě mají největší sílu peníze, souhlas? a kdo tyto peníze „vyrábí“ a skrz ně následně „usměrňuje“ politiku států? Nebo americký FED a britská Bank of England nepatří velkým židovským rodinám? Židovské finanční rodiny jako Rotschilldové, Warburgové a další snad nejsou zaintresováni ve finančním spekulanctví? Kdo vlastní naši Novu, americkou ABC, Fox atd.? Nebojte, nepatřím k těm lidem, kteří vidí Žida za každým rohem a řídí se heslem „holokaust nebyl, ale bude“. Vidím Židy jen tam, kde jsou a proto vidím, jací jsou pokrytci – co jim vadí na Evropě to vesele provozují u sebe v Izraeli. Izrael sám o sobě neustále vysává Německo a Spojené státy a bez holokaustu by ani neměl právo existovat. Židé řídí Obamovu administrativu (stejně jako byli v jiných administrativách) a vzhledem k tomu, jaké mají zastoupení v populaci je jejich podíl na politice jednotlivých národů dosti zvláštní (beru v potaz pouze potvrzené a skutečné Židy, ne konspirační).
    K bolševíkům – komunismus byl skutečně vymyšlen (Marx) a šířen (Luxemburgová, Lenin, Trocký, Kun….) Židy, to není žádná pohádka, ale fakt.

    „(…)tvrzení o dobrotivých Němcích poskytujících vydatnou stravu ošklivým a nevděčným vězňům(…)“
    tohle, co jste napsala, je naprosto černobílé vidění tehdejších událostí a žádný z revizionistů by nic v takovémto extrému netvrdil (tolik k „frázím a frázičkám“). Němci své vězně řádně živili a případně i léčili (což je ve vyhlazovacích táborech dosti zvláštní), spoustě z nich to nevadilo (zvláště, když byli propuštěni), ale samozřejmě to nebyla žádná rekreačka. Museli tvrdě pracovat, snášet leckdy i svízelné situace (nemoce, povodně, konec války) atd. Jeden extrém je to, co jste napsala a druhý je ten, co se nám dnes všude tvrdí. Ani v jednom není pravda.

    „(…)lidi, kteří narozdíl od autora zažili koncentrační a vyhlazovací tábor i jinak než skrz písmenka popíračů holocaustu.“
    Asi máte na mysli lidi jako Moshe Peer nebo Hermana Rosenblata (viz sekce Revizionismus), nebo snad prominentního svědka Vrbu, který u Zundelových procesů musel neochotně přiznat, že žádné plynování nikdy neviděl ale pouze o něm slyšel z „důvěryhodného“ zdroje, jako většina tzv. svědků? A co prominentní svědek Elie Wiesel, který ve své knize Noc vůbec nezmiňoval plynové komory, ale jen upalování zaživa (první vydání knihy)? Naprostá většina svědků o holokaustu (myslím plynování atd.) jenom slyšela a když byli podrobeni revizionistickému výslechu, museli přiznat barvu.

    „vypovídá o chudším intelektu“
    děkuji pěkně🙂 ale už jen to, že vás necenzuruji a dokonce vám odpovím, doufám intelekt trochu zlepší🙂 . Jinak je zajímavé, jak se člvoěk stane „hloupým“ a „tupým“ jen proto, že pochybuje o historické události.

    „(…)logické podklady (ne pseudopodklady, jako to děláte nyní).“
    Nyní myslíte v tomto článku? A já snad nevycházím z logiky? Znovu zopakuji, co jsem psal výše: Tento článek je založen na tom, že Američané a Britové při svém osvobozování osvovodili koncentrační tábory v Německu a natočili/nafotili o tom řádnou dokumentaci, souhlas? Při Norimberských procesech a dalších pár let se pak kalkulovalo s 22 koncentračními tábory (mimo jiné), ale ty byly po řádném prozkoumání a oproštění se od válečné propagandy sníženy na 6 (mimo jiné), které se nacházaly na území sovětského Polska. Článek se zabývá koncentračními tábory, které zprvu vyhlazovací byly, ale dnes je už za vyhlazovací nikdo nepovažuje. Či-li spojenecké fotky/filmy z těchto táborů popisující holokaust jsou dílem propagandy a nelze na ně brát ohled při samotném zkoumání tohoto problému.
    Je snad můj logický závěr špatný a podložený pseudopodklady jako je například Rudolfova zpráva a další revizionistická díla (která se nikdo nepokouší vyvrátit, ale místo toho se jejich autoři strčí pod zámek)?

    „(…)snahy o čerpání z věrohodných pramenů (udělejte si výlet do archívu Terezínského institutu) už ne.“
    I já jsem dřív „věřil“ v holokaust a dokonce jsem přečetl spoustu textů ze stran opačné strany barikády. Insitut v Terezíně doufám někdy navštívím, jen aby mě tam vůbec pustili🙂 , protože dnes „nás popírače“ na podobných místech nemají rádi😦

    „Až budete mít kompetentnější podklady, můžeme vést diskuzi, zatím ovšem jen potvrzujete úsměvnost nad ubohostí a tupostí sympatizantů ultrapravicových ideologií.“
    Mé podklady jsou v místní Knihovně, na zundelsite.org, codoh, ihr apod..
    Kdybych byl, jak říkáte (zajímavé, jak často na toto téma slýchávám urážky…), ubohý a tupý sympatizant ultrapravicových ideologií, což je samo o sobě dosti široký pojem, vedl bych s vámi tuto diskuzi? Nebo ještě lépe – neměl bych tady jako zřejmý tupý sympatizant mít cenzuru a nikoliv svobodu slova, ve kterou věřím, a kterou přece „my nacisté“ tolik nesnášíme?

  3. Filip permalink
    30/03/2011 20:20

    Já sem dneska navštívil Birkenau i Osvětim, a s prominutím musím říct, vzpamatuj se, přesně tohohle se báli ti vězni, že si člověk jako ty v budoucnu něco takového řekne.
    Doporučuji ti najít někoho z přežívších a zeptat se, zda ke Genocidě došlo nebo ne.
    Možná to zní blbě, ale po dnešních emocích ti povím jen jedno, zasloužil by jsi pohlavek.

  4. Hermann permalink
    30/03/2011 20:32

    No, nevím. V Osvětimi i Březínce jsem byl 2x a žádné emoce jsem tam nezažíval. Pořád emotivnější pro mě byl Titanik něž parta baráků a plot (samodzřejmě, když opomenu prázdné plechovky Cyklonu B a kupu vlasů).

  5. Europa erwache! permalink
    31/03/2011 15:17

    pohlavky by si zasloužili ti, co holokaust zneužívají ve svůj prospěch (a je jedno, jestli byl nebo nebyl, rozhodně v dějinách nejde o nic extra)

  6. Karel Kubrt permalink
    01/04/2011 09:57

    Dovolte mi navázat tam, kde končí poslední věta Evropo probuď se!
    Rozhodně v dějinách nejde o nic extra, takových táborů a vyhlazovacích akcí bylo nespočet, pouze v Německu se pořizovaly filmové záběry a vše bylo řádně zapsáno. Mnohem větší koncentráky v Sovětském Rusku a přesuny celých národů nikoho nevzrušují, stejně jako např. brutální vyvraždění milionu Arménů tátou Turků. Proč, když se to stalo vítezným státům, být Německo dnešním evropským vládcem, také by to nikoho nezajímalo. Ono to ostatně Británii a USA během války také nezajímalo a nevěřili utečencům. Po válce se to hodilo do krámu vítězné propagandě. Nebo si přečtěte nějakou historickou knihu z doby starověku, to se budete divit. Kam se hrabou moderní vyhlazovací způsoby.
    Domnívám se, že trestný čin popírání holocaustu je nedemokratický nesmysl. Stejně by mohlo být trestným činem popírání evoluce, popírání heliocentrického systému, popírání přistání člověka na Měsíci apod. Každý má právo vyjádření a právo věřit čemukoli, byť by to bylo v rozporu s moderní vědou.
    Mám pocit, že popírači holocaustu snad ani neexistují. Jsou to popírači velikosti holocaustu, zpochybňovači ustálených a neomylných výkladů lidských dějin. Něco podobného jsme zažili za internacionálního socialismu, a vidíme dnes, jak se soudruhům neomylný výklad dějin povedl.

  7. 01/04/2011 16:46

    Pohlavek, proč? Jakými důkazy jsou Osvětim a další tábory? Pokud jste pečlivě četl článek (a doporučuju studium další revizionistické literatury), tak víte, že já nechci zmenšovat lidské utrpení, jen v tomto příběhu vidím víc děr než je zdrávo.
    Zvěsti o holokaustu se objevují od 19. století, velmi silné byly během 1sv, kdy se Centrální mocnosti obviňovali z nepředstavitelných zvěrstev a některé z nich byly jako čistá propaganda přiznány teprve nedávno.
    Revizionisté se ptají, ale otázek se nedostává: máme důkaz (fyzický!), že někdo chtěl Židy vyhladit? Máme vědecký důkaz zbraní, kterék tomu byly použity? Máme ostatky obětí, které byly zavražděny?
    Dodnes se nenašel důkaz, že by někdo holokaust rozkázal. Rudolf (potvrzený krakovským institutem) je dodnes nevyvrácený, všichni štouchají jen do Leuchtra. 6 milionů lidí se zcela vypařilo bezestopy! Což je zázrak, ne menší než ten, že bylo-li pod německým vlivem zhruba 4,5, 6 milionů z nich bylo zavražděno, tak se samozřejmě 5 milionů přihlásí o odškodnění.

    Jaké přeživší myslíte? Snad ne tyhle:
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/18/dalsi-svedek-holokaustu-odhalen-jako-lhar/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/24/moshe-peer-muz-ktery-sestkrat-prezil-plynovou-komoru/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/02/08/pribehy-holokaustu-2-herman-rosenblat/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/08/11/elie-kde-mas-tetovani/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/09/21/simon-weisenthal-byl-lhar/

    když si podobných svědectví přečteš stovky, tak musíš být skeptický ohledně všech.

    Dále se nabízí otázka: proč je holokaust tak výjimečná genocida (jak píší kolegové výše)? Proč si Češi víc nepřipomínají oběti spojeneckých náletů, či vlastní oběti skončivší v KT? Proč neoplakáváme miliony Slovanů zavražděných komunisty v Rusku? Proč se o Arménech slyší jen když se mluví o tureckém popírání? Proč se Židé zdráhají srovnávat holokaust s jinými genocidami? A vůbec, proč má číslo 6 větší váhu, než 50 milionů obětí války, či dalších údajných 5 milionů nežidovských obětí holokaustu? Když se vydáte do bývalého Stalingradu či Leningradu, budete cítit stejné emoce? Nebo ty miliony zdejších obětí pro vás nejsou tak silné?
    Jedna věc je chtít znát historickou pravdu, druhá věc je chtít na ní vydělat, což se různým židovským organizacím už dobrých 60 let daří.

    To, že zde máme tábor Osvětim svědčí maximálně o tom, že zde koncentrační tábory byly. Nic víc. Barák pro vězně v Osvětimi není důkaz genocidy, stejně jako Sověty přestavěný protiletecký bunkr bez chemických stop a s logickými vadami.

  8. Bep Kororoti permalink
    27/06/2011 19:55

    …mám větší revizi

    Ve chvíli, kdy Zetas spoluzaložili Drakoniánskou agendu Velký bratr, vznikl na straně Anunnaki
    iluminátů protitlak a to zejména v USA, kde měli od Občanské války a vítězství svých Yankee´s nad Drakoniánskými rebely, nejsilnější pozice v takových organizacích jako FED a nebo CIA. Za pomoci těchto organizací naplánovali převzít pod svoji kontrolu Zetas/Drakoniánskou agendu Velký bratr. Konflikt, který přerostl do Druhé celosvětové války byl zahájen Zetas/Drakoniánskou agendou v roce 1939 prostřednictvím jimi řízeného hybridního ilumináta – Adolfa Hitlera s cílem maxima-lizovat své pozemní teritoriální državy směrem k energeticky významným lokalitám Pozemských hvězdných portálů (a dalších míst). V podstatě šlo o totéž, o co šlo i v První světové válce, dostat pod vlastní kontrolu území, na kterých se nacházejí portály planetárního komplexu hvězdných bran, Agarty a Mostu/Archy úmluvy.

    Situace se zamotala ve chvíli, kdy si jednotlivé frakce Soupeřů začaly v tomto úsilí konkurovat, což se projevilo v boji o Havajskou základnu v Pearl Harbor, která byla v držení Nekromitonů – reptiloidní rasy z galaxie Androméda (na Havaji je situován, samozřejmě že Strážci kontrolovaný port č.12 do Agarty). Na druhou stranu fronty se tak dostali doposud v podzemním skrytu vyčkávající Nekromitoni, kontrolující Japonské území (ze svých základen v Nagassaki a Hirošimě), o které rovněž začali mít zájem Zetas. Ti předem informovali své klíčové ilumináty v Americe, že proti Nekromitonům na Havaji podniknou útok a že si nepřejí, aby Američané prováděli nějaká preventivní opatření. S tímto cílem instruovali své ilumináty v Tokyu, aby spustili útok proti Pearl Harbor s tím, že Američané budou nepřipraveni. Smyslem této konspirace bylo pomoci svým americkým iluminátům, vtáhnout USA do války a jejich prostřednictvím později udeřit, ve veřejností akceptovatelné odvetě a s použitím atomové bomby zničit Nekromitonské základny v Japonsku v ten pravý čas.

    12.8.1943 byl pod vedením Zetas, v rámci jejich nové agendy, proveden známý Filadelfský experiment, v rámci kterého se Zetas připravili k vytvoření červí díry ve Zdi v čase a dosažení dalšího částečného propojení Fantomového matrixu s našim matrixem v době 20-leté planetární magnetické špičce v srpnu roku 1945. To by jim umožnilo rozsáhlejší invazi sil Zetas do naší Sluneční soustavy. Situace se začala mezi jednotlivými frakcemi Soupeřů opět přiostřovat, když se některým skupinám přestával líbit narůstající vliv Zetas, zvlášť když tito byli ochotni (na rozdíl od např. Anunnaků) poskytnou Hitlerovu nacistickému hnutí některé klíčové zbraňové systémy. Opakované nabídky ze strany Strážců ohledně mírového řešení eskalujících konfliktů byly všemi agendami Soupeřů odmítnuty. V nastalé situaci Strážci vyhodnotili, že jejich vstup by byl kontraproduktivní a nepřinesl by ukončení eskalující válečné konfrontace mezi Zetas/Drakoniánskou, Anunnaki a Nekromitonskou agendou. Nekromitoni na vzniklou situaci zareagovali tím způsobem, že navázali tajné kontakty s Hitlerem a přesvědčili ho (darováním sofistikovaných zbraňových systémů) aby se přidal k jejich agendě. Jeho prostřednictvím tak zahájili genocidní útok proti iluminátským židovským rodinám Zetas/Drakoniánců. Ve chvíli, kdy tito zjistili, že Hitler svoji genocidu praktikuje i proti jejich chráněným iluminátským židovským rodinám, okamžitě stáhli svoji podporu nacistickému hnutí a přidali se na stranu jeho protivníků. A v tomto okamžiku již přišel i čas na protiútok proti Nekromitonům, který v podobě svržení atomových bomb na Nekromitonské základny v Hirošimě a Nagassaki ukončil celý tento konflikt s tím, že Zetas/Drakoniánci se spolu s Anunnaki agendou podělili o kořist získanou na lidstvu a Nekromitonech a japonské území si přiřadili pod svoji kontrolu. Že při tomto konfliktu přišly o život miliony nevinných lidí, jim jak vidět vůbec nedělalo starosti, ostatně jako nikdy v minulosti či budoucnosti. Úspěšně provedený Filadelfský experiment resp. realizace prostupu skrz Zeď v čase, oddělující náš svět a „Fantomové peklo“ pak měl své věcné pokračování v projektu známém pod jménem Montauk a jeho kulminaci po 2 x 20 tedy 40 letech v roce 1983.

  9. Ahaman permalink
    27/06/2011 21:23

    Hm, takhle má vypadat Revize. Pěkně od podlahy….🙂

  10. 29/06/2011 21:35

    Zapoměl jste na šťastný konec – Adolf Hitler uprchl ponorkou na Jižní pól, kde za pomoci první hauneburské vesmírné flotily zamířil směr Aldebaran, kde mu místní nacistická ekofašistická vláda poskytla část vlastních sil a náš vůdce se nyní vrací zpět na Zem.🙂

  11. dadař permalink
    15/07/2011 09:34

    Autor článku by si zasloužil pobyt ve výchovném táboře Birkenau !!! Nevim z jakejch zdrojů čerpal, ale jestli o tom vůbec něco přečetl, tak to musela psát stejná nacistická kurva jako je on sám. Mohl bych tady toho spoustu vyvrátit, ale myslim, že vzhledem k autorovu přesvědčení to nemá cenu.

  12. 16/07/2011 22:53

    Některé zdroje jsou tam i uvedené, ovšem klidně napište do muzeí KT v Německu a vysvětlujte jim, že se u nich skutečně plynovalo a klidně napište doktorům provádějícím pitvu, že všichni vyšetřovaní byli skutečně zplynováni a nezemřeli hladem a na tyfus, z větší části způsobeným spojeneckým bombardováním, jak se dnes soudí. Zcela jistě jste asi také nemyslel skutečné Birkenau s fotbalovým hřištěm, divadlem a jinými volnočasovými aktivitami dostupnými po několika hodinové práci v nedaleké IG Farben?

  13. hledač pravdy permalink
    18/11/2015 19:46

    Pro všechny kdo mají otevřenou mysl, aby si udělali vlastní názor. http://thegreateststorynevertold.tv/red-ice-radio-interviews-dennis-wise/

Trackbacks

  1. Příběhy holokaustu #4 – Adolf Burger « Radikální obrození
  2. Vědecky navrhnutá plynová komora « Radikální obrození

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: