Skip to content

Neuvěřitelné video z koncentračních táborů

31/05/2010

Před nějakou dobu se ke mně dostalo velmi zajímavé video, které má ukazovat život v koncentračním táboře Osvětim (a nejen z něho) úplně z jiného úhlu. Na videu jsou vidět divadelní a hudební představení, práce výtvarníků, sportovní aktivity a dokonce i táborové bazény. Video je navíc podle všeho podloženo skutečnými zdroji, protože v Osvětimi (stejně jako v jiných táborech) skutečně divadlo, orchestr nebo umělecká dílna byla.

Nedávno se video objevilo i na serverech YouTube a ihned upoutalo velkou pozornost. Za tři dny bylo video z trubky odstraněno a tak jsem se rozhodl toto, ani ne 2 minutové, video poskytnout i Vám na posouzení, čeho se YouTube tolik bojí. Třeba pravdy?

naštěstí je video na trubce znovu a doufám, že tam vydrží více než pár dní:

Stahovat můžete zde a trvalý stream zde.

Advertisements
komentářů 23 leave one →
  1. 31/05/2010 14:39

    Plno zajatců, kteří prošli sovětskými tábory na Sibiři a pak přišli do nacistických KL v Německu, Polsku atd. je popisovali oproti těm z kterých přišli jako čtyřhvězdičkové hotely. Na druhou stranu ty bazény a všechno to ejchuchů na tom videu bylo určeno hlavně pro dozorce, personál a jejich „spolupracovníky“ z řad vězňů. Zas taková ROH rekreačka to běžného vězně nebyla.

  2. 01/06/2010 11:24

    Vězni skutečně měli k dispozici divadlo, bordel, hřiště atd., kde se mohli po práci zabavit. Jak to bylo přesně s bazény nevím, ale jejich přítomnost se dost tají a většinou se o nich řiká, že to byly „hasičské nádrže maskované do podoby bazénu“ 🙂 Rekreačka to vskutku nebyla, zvláště ke konci války, ale takováto „léčba šokem“ může donutit některé lidi, aby se zjímali i o naši stranu barikády a více o problému přemýšleli.

  3. Pepa permalink
    02/06/2010 21:53

    Ja bych ti ty idiote fakt pral, abyses do te rekreacky, jak ty to nazyvas, na par dni dostal. A to s celou rodinou, dedou, tatou a pripadne malym synem. Jsi normalni? Jed se tam podivat a nebo si o tom zkus alespon neco precist. Hrozne bych chtel videt, jak se nekomu s vytetovanym cislem podivas do oci a reknes mu, ze to prehani, ze to tam vlastne byla takova trosku hrubejsi dovolena.

  4. 03/06/2010 10:59

    Pepa: „Rekreačka to vskutku nebyla, zvláště ke konci války“ -> já koncentrační tábory rekreačkou nikdy a nikde nenazval. Je hezké, že jste tak přející a posílal byste do koncentračních táborů celé rodiny i s dětmi, v čem se pak lišíte od vámi zřejmě tak nenáviděných nacistů? o to hůř, že v holokaust věříte.
    Já jsem o holokaustu přečetl více než dost a to z obou stran, proto tvrdím to, co tvrdím, vy jste zřejmě zasažen jen školní a mediální masáží, proto prosím navštivte místní knihovnu, popřípadě přečtěte další mé články na téma revisionismu a pokud by vám ani tohle nestačilo tak doporučuju revizionistické stránky jako zundelsite.org apod.
    Klidně bych jakémukoliv z tzv. svědků holokaustu do očí řekl, že v tom a tom se mýlí nebo nestydatě lže. Vy byste to takovému Mosshe Peerovi, který 6x přežil plynovou komoru v táboře, kde žádná nebyla, neřekl? S vytetovaným číslem jako u Elieho Wiesela, který je sice na slovo vzatý 100% svědek holokaustu, ale žádné tetování nemá a jiní vězni dokonce jeho identitu zpochybnili?
    Já nejsem holokaustový dogmatik, který tvrdí, že i když je nějaká výpověď hodně postavená na hlavu, ale něco podobného tvrdí více než jeden člověk tak je to pravda. Mně jde o fyzické důkazy a například slovy židovského historika van Pelta nelze 99% osvětimských svědectví dokázat. U táboru Treblinka jich pro změnu nelze dokázat 100%, protože vše co se o Treblince tvrdí postrádá fyzické důkazy. Za 20 let nžádný vědec v seriózní práci nezpochybnil Rudolfovu zprávu atd. atd.
    Koncentrační tábory nesloužili na „dovolené“, ale vězni v nich museli tvrdě pracovat. Nebyl to žádný ráj, ale ani to největší peklo, jak se nám dnes snaží každý podstrčit.

  5. ich permalink
    10/06/2010 09:13

    on někdo to peklo přežil ……. 1000000000000000 milionů mrtvejch. Nejsou žádní s číslem nebo jóóó?

  6. Olly permalink
    13/06/2010 22:48

    Je zvláštní,jak hystericky reagují zastánci šestimilionové lži na revizionismus a kritiku,urážkami a výhrůžkami.O čempak to asi vypovídá,že,Pepo…

  7. 17/06/2010 16:09

    Lidé urážkami většinou reagují proto, že sami neznají detaily a je lepší urážet než chvilku přemýšlet a něco vyplodit; on pak ten pocit „intelektuální nadřazensoti“ je přece opojný. Jen škoda, že se s podobným přístupem setkávám i z naší strany.

  8. Olly permalink
    17/06/2010 18:58

    To máš,Bohužel,pravdu,jsem si toho vědom,jen jsem nechtěl střílet do vlastních řad.

  9. 17/06/2010 21:34

    Já bych do nich někdy klidně vystřelil, přece jen, když člověk ví kulový a umí jenom nadávat, tak nemá co kde psát a vměstnávat se do diskuzí.
    Samozřejmě s tvou dedukcí, jak lidé reagují na revizionismus plný souhlas, to je normální, když se člověku argumentačně a rozumně vyvrátí to, co mu všude předkládají za pravdu. Bohužel spousta našich má naši pravdu také za „svatou“ a už na kritiku ohledně ni neumějí patřičně reagovat a pak píší úplně stejné kraviny.

  10. 10/09/2010 17:42

    Je třeba si položit otázku: komu prospěl antisemitismus? Vždyť antisemitismus je výtvorem jejich vůdců, aby jím udržovali v poslušnosti svoji „pouhou“ masu. Vždyť jeho pomocí upevňují vládu nad vlastními lidmi.

    Zdraví tříhvězdičkový bratr Dyk.

  11. 10/09/2010 19:27

    Dnes to platí určitě, ale v minulosti, kdy byl antisemitismus zcela běžný všude, kde žili Židé, se jednalo o projev jednoduchého poznání, že toto etnikum není tak úplně bez viny.

  12. 11/09/2010 09:51

    Máte zcela pravdu, žili s nimi po generace a znali je velmi dobře, také věděli, čeho všeho jsou schopni, jak jsou lidumilní a vstřícní ke gójům.

  13. psik domaci permalink
    12/11/2010 12:38

    Midilird
    V nekterych taborech se netetovala cisla. V Osvetimi ano. Je pravda, ze v Terezine vezni meli kapelu, divadlo a jine vymozenosti.Byla to hlavne propaganda pro zahranicni tisk.Po transportu do Osvetimi byl prave z techto veznu vytvoreny tzv. rodinny tabor, kde mely deti pevecky sbor,hraly divadlo a k vseobecnemu udivu ostatnich veznu,rodiny nebyly oddeleny a dostavaly vetsi davky jidla a extra mleko. Tento usek tabora byl predvaden mezinarodnim organizacim jako dukaz humanniho zachazeni.Cely tento kontingent ceskych Zidu byl zplynovan 8.3. 1944.
    Bazen v Osvetimi nebyl vyuzivan pro vezne.
    Jak jste pravil,ti tam byli na praci,ne na rekreaci.Taky byl velky rozdil,jestli vezen byl Polak,Cech,Nemec atd.V nekterych taborech byly povoleny baliky s jidlem nebo je dostavali od Cerveneho krize. Toto se netykalo Zidu a Rusu(valecnych zajatcu),kteri tvorili nejnizsi stupen taborove hiearchie.Vsude byly problemy s jidlem, protoze ho bylo malo a privilegovani vezni s nim smelili.Treblinku a jina mista lze tezce dokazovat, protoze tato popraviste byla likvidovana na dvakrat.Hromadne hroby byly otevreny a exhumovana tela palena, popel se presival,zbytky kosti drtily a vezenska komanda formovana ze Zidu, kteri tyto prace vykonavali, likvidovana.Pak existovaly jeste ruzne male tabory,kde Zide jen makali,pokud meli nejakou specialni schopnost, kterou zrovna rise vyzadovala a podminky tam byly lepsi, protoze smelili s jidlem s lokalnimi obyvateli s tichym souhlasem strazi SS, pokud tito z toho neco meli take.Podobne male tabory byly na mnoha mistech a pracovali tam totalne nasazeni.
    K hromadnym likvidacim Zidu v Osvetimi skutecne doslo,i k hromadne,tri dny trvajici poprave asi 19000 Zidu v Majdanku.
    Je pravda,ze existuji lide,kteri lzou ve snaze profitovat z odskodneho,aniz by byli sami vezni.Jenze to je proste lidska natura,nic vic,nic min.Antisemitismus byl puvodne zalozen na pokriku:“Zabili nam Jeziska“.V Evrope,byli vzdy zcela bezpravnou skupinou,nesmeli vlastnit pozemky museli zit v ghetech, proto delali lichvare nebo kupce.Mezi Zidy najdete magory,co nenavidi gojim,dokonce i obdivovatele Adolfa Hitlera radostne hajlujici,vrahy,zlodeje,ale i slusne a inteligentni lidi,zrovna tak jako v kazde jine skupine ci narode.

  14. 14/11/2010 12:44

    Hlavně v Osvětimi se čísla tetovala, v ostatních táborech téměř vůbec, zřejmě narážíte na to co jsem napsal o Eliem? Ten ovšem byl právě v Osvětimi a tvrdí, že tetování má, viz. jeden z mých příspěvků v sekci Revizionismus.

    Ano, v Terezíně panovaly jiné podmínky, ale podobné věci – orchestr, divadlo, hřiště apod. nejen v Terezíně a v Osvětimi. Červený kříž aspoň po táborech chodil (což se o spojeneckých koncentrákách říct nedá) a v devadesátých letech se dokonce Izraeli omluvil, že si ničeho nevšiml!

    Podle mých informací byl bazén vězni používán. Opět záleží jakým informacím bude člvoěk věřit, protože pochybuji, že máme 100% důkaz, který jednu verzi vyvrátí a druhou dokáže.

    V Treblince ale nejsou žádné stopy, že by zde kdy nějaký vyhlazovací tábor byl (pracovní se našel). Našlo se i zlikvidované Chelmno atd. Pokud tedy neexistuje důkaz – těla, svědci, kosti, prach apod. jak chcete dokazovat zločin?

    Ve všech táborech Židé makali, stejně jako v nich makali Němci, Češi a já nevím kdo ještě. V Osvětimi byla IG Farben, v jiných táborech se padělali peníze, jinde se vyráběla munice, stavěli silnice apod. S jídlem a vlastně se vším se šmelilo všude, i v Osvětimi v Kanadě apod.

    Právě o masové vraždy jde nejvíce – ortodoxní historici říkají, že vše je prokázáno, revizionisté tvrdí pravý opak.

    I skuteční vězni lžou, např. Elie Wiesel, Wiesenthal apod.

    Antisemitismus, i když lze jistou spojitost v křesťansví najít, nelze připisovat jen gojímům. Antisemitismus byl všude, kam Židé přišli, náhoda?

    O tom, že se mezi Židy najdou i dobří a slušní lidé nepochybuji. Ti jsou všude, stejně jako darebáci. Ale židovské využívání holokaustu, jejich politika a nucení multikultury vede jen k dalšímu antisemitismu.

  15. psik domaci permalink
    15/11/2010 02:31

    Nahoda ne, antisemiticke nalady byly vyvolavany hlavne katolickou cirkvi.Dokonce i v casech Torquemady uz existovala rozsahla antizidovska literatura. Nepochybuji, ze multi kulti je inspirovano Zidy, kteri zrejme po valce verili, ze vice promisena spolecnost se v budoucnosti uz nikdy nenecha zlakat k necemu takovemu, co prosazoval Hitler. Jenze situace je jina a ve Francii uz zdrhaji na letiste az jim jarmulky nadskakuji. Ale vidite nejake Zidy ve vedeni EU? Ja ne. Jen velmi dobre placene idioty posedle politickou korektnosti a jakousi divnou ideou, ze po dortu ve stylu pejska a kocicky bile casti Evropy nebude spatne.Je snad Kocab Zid? Nebo smazky z Antify? (Nejsou, tak primitivni antisemitismus neni na miste.)Opet se spis jedna o soucasnou modu jakeho flagelantsvi za totalne jiny vyvoj jistych etnickych skupin. Slucovani kultur, jejichz predstavitele se jeste ridi primitivnimi zvyky predku (casto Somalci a hlavne Pakistanci) plus fanatici z rad islamskych vyznavacu, to Evropu opravdu multikulturne obohati.
    Ze holocaust je zneuzivan, o tom neni pochyb. Ale ani o tom,ze se udal. Pochybnosti jsou jen o rozsahu. Jak jste rekl, tezko se neco dokazuje, kdyz nejsou podklady. V pripade Osvetimi jeste zije par svedku ze zvlastniho komanda. Nejhorsi je prijmout fakt, ze neco tak monstrozniho vyslo od tak kulturniho naroda, jakym jsou jinak Nemci.

  16. 15/11/2010 13:00

    V Evropě určitě, o tom žádná, ale co mezi černochy, muslimy a kupříkaldu Japonci? 🙂

    Upřímně mě to až překvapilo jací jsou černoši antisemiti.

    Ano, Židé prosazují v Evropě a Americe multikulti, ale v samotním Izraeli dbají na rasovo čistotu… trochu pokrytecké, není liž pravda?

    Když odhlédnu od konspiračních teoriích, tak ve vedení EU je Židé aspoň co já vím, opravdu málo. Spíše neomarxisté a podobná svoloč. Já Kocábovi ani antifě do Židů nenadávám, antisemitismus, tedy spíše antisionismus, mířím přímo na ty, co jsou za to a to odpovědní.

    Židé dnes utíkají nejen z Francie, ale odkukdoliv, kams e na jejich rady přitáhlo množství imigrantů z muslimských a afrických zemí. Holt, kdo seje vítr, sklidí bouři.

    Pokud se holokaustem myslí cílené vyhlazování Židů, pak nevěřím, že se udál. Samozřejmě příjímám fakt, že zemřelo desítky tisíc, ne-li sta tisíce lidí. Jak říkám – nejlepší by bylo svolat konferenci a dát ortodoxním historikům i revizionistům čas a volný přístup ke všem možným důkazům, aby se to už jednou pro vždy vyřešilo.

  17. 16/08/2011 19:03

    Akurát nejde o Osvětim, ale o propagační film natáčený v českém Terezíně, o němž se ví dosti dlouho; myslím, že ještě nedávno žili nějací pamětníci natáčení. Ukázková je „footballová scéna“ – ta je natáčená na nádvoří Velkých pěchotních či Jezdeckých kasáren v hlavní pevnosti a na to nádvoří se dnes může více méně (neoficielně) každý podívat, aby posoudil. O natáčení tohoto filmu referovali i nejtendejčnější propagandistické brožury k Terezínu z dob tuhého budování socialismusu v 50tých létech.
    Myslím, že tenhle německý rozkošný snímek se jmenoval „Hitler věnoval židům město“.

  18. 22/08/2011 20:39

    Ano, větší část je natočena v Terezíně, obdobné věci však byly přítomny i v jiných koncentračních táborech, Osvětim nevyjímaje.

  19. rocco permalink
    13/06/2012 00:02

    strasny ,jste strasny kokoti, jak nekdo muze pochybovat o holocaustu,tenhle snimek je nacisticka propaganda vy idioti,je mi z toho smutno,zidu opravdu umrelo v koncentracnich taborech nejvic o tom zadna

  20. 13/06/2012 13:33

    Ano, video bylo natočeno pro propagandistické účely, ale co teprve americká videa z Buchenwaldu a Bergenu? Co sovětské zprávy z východních táborů? Ty snad nejsou propaganda?
    Co je navíc na videu výše špatného? Lže? A čím? Nebo snad i tito lidé jsou obětí propagandy: http://www.youtube.com/watch?v=rK3O_f3yzOE ?

    A jak může někdo pochybovat o holokaustu? No, díky „důkazům“, na kterých je postaven poměrně snadno:
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/11/12/vykon-krematorii-tehdy-a-dnes/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/10/02/elie-si-tu-nobelovku-skutecne-zaslouzil/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/09/12/holokaustova-matematika/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/12/18/buchenwald-a-dumb-dumb-portrayal-of-evil/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/07/01/robert-faurisson-deset-prikazani-holokaustoveho-nabozenstvi/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/06/05/pocet-obeti-mauthausenu/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/07/30/jurgen-graf-hoax-nebo-holokaust-1-kapitola/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/08/24/jurgen-graf-lez-nebo-holokaust-2-kapitola/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/09/10/jurgen-graf-%E2%80%93-hoax-nebo-holokaust-%E2%80%93-3-kapitola/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/09/25/jurgen-graf-%E2%80%93-hoax-nebo-holokaust-%E2%80%93-4-kapitola/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/10/29/jurgen-graf-hoax-nebo-holocaust-5-kapitola/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2011/02/25/david-cole-46-dulezitych-a-nezodpovezenych-otazek-o-plynovych-komorach/
    https://radicalrevival.wordpress.com/2010/11/28/dokazuji-fotografie-vyvrazdovani-zidu/

    A co se „zidu opravdu umrelo v koncentracnich taborech nejvic o tom zadna“ týče, jistě máte na mysli ono magické šesti milionové číslo, tak o tom se vskutku nedá pochybovat:
    https://radicalrevival.wordpress.com/2012/03/16/cislo-6-milionu-aneb-tak-sel-cas/

  21. český honza permalink
    23/07/2012 12:27

    Je to sestřich z několika filmů Ten fotbal je natočen v Terzíně

  22. Broz permalink
    12/01/2015 03:05

    Dobry den, rad bych se zeptal na nekolik otazek…Pokud se holokaust nekonal, kam se tedy schovali nekonecne transporty lidi v dobytcich vagonech, kteri odjeli na dovolenou smer koncetracni tabory ? Kde se vzali ta strasna spousta mrtvych lidi v masovych hrobech ?Ze by spatny vzduch ? Hromadna infekce ? Nebo nasledek nezodpovedneho koupani v bazenu ? Krematoria tam byly jako proc ? Kde se vzala ta spousta kosti ty kretene ?????? Videl jsi zabery z koncetracnich taboru, fotky hubenych mrtvych deti ? Je mi Vas lito. Broz

  23. Tony permalink
    13/01/2015 10:28

    Dobrý den,

    lidé z vagónů jsou tam kde jsou, nikam se neschovali, ještě dnes najdete spoustu těchto lidí co tehdy odjeli do koncentračních táborů. Nikdy jste něviděl dokument s těmito lidmi? Nikdo ovšem netvrdí, že nepravdivost holokaustu = lidé nejeli do koncentračních táborů.

    Jaké masové hroby? Musíte být konkrétní. Tam kde umírají lidé, logicky naleznete i hroby.

    Proč Krematoria? Krematoria slouží ke spalování mrtvých, tak proto, co na tom nechápete?

    Jaké kosti? Opět příliš vágní, musíte být konkrétní.Tam kde umírají a jsou pohřbívaní například lidé, naleznete i kosti jež jsou součástí lidských těl.

    Záběry z táborů, opět musíte být konkrétní. Zde například vidíte dobře živené, buclaté děti z údajného vyhlazovacího tábora po osvobození:

    http://www.jpost.com/HttpHandlers/ShowImage.ashx?id=229505&h=530&w=758

    Vyhublá mrtvá těla byla obecně výsledkem kolapsu Německa ke konci války kdy selhávalo zásobování (zejména díky bombardování), tábory byly přelidněné, obecně panoval chaos, např. v Buchenwaldu defacto vládli vězni komunisté jež měli kontrolu nad jídlem a přerozdělovali ho podle svého jak vysvětleno v americké zprávě z 24. dubna 1945. Výsledkem toho všeho bylo masové šíření nemocí, zejména tyfu, nedostatek jídla pro všechny, atd. a tím vznik typických vyhublých těl. Ten kdo měl to štěstí a nebyl nakažen nebo měl přístup k jídlu, ten byl celkem v pořádku. Proto můžete nalézt jak fotky vyhublých vězňů, tak i těch co vypadají normálně jako tihle:




    Což nám říká, že vyhublá těla nejsou produktem nějakého plošného vyhlazování a podobných nesmyslů co tvrdí dnešní propaganda, jelikož by pak všichni logicky museli dopadout stejně, což se jak vidět nestalo. Bylo to tak jak popsáno nahoře, taková je válka, bohužel.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: