Skip to content

Uwe Boll chystá film o Osvětimi

10/09/2010

Uwe Boll je ve filmových kruzích a mezi počítačovými hráči poměrně známé jméno. Dokonce až tak známé, že vznikla i internetová petice požadující, aby Uwe Boll přestal točit filmy, pod kterou se podepsalo tisíce lidí. Tento nechvalně známý německy režisér a občas i herec se „proslavil“ zfilmováním některých počítačových her jako Far Cry, BloodRayne apod…

Teď si ovšem usmyslel, že natočí nový film jménem Osvětim. Sám Boll si v snímku zahraje příslušníka jednotek SS.

Autor se ke snímku vyjádřil takto:

Stejně jako v mých tradičních filmech Stoic, Darfur, Rampage, Tunnelrats, Heart of America…. ukáži Osvětim takovou jaká byla: mlýnek na maso pro lidi…. továrna na smrt.

Trailer můžete shlédnout na tomto odkazu.

Je to celkem s podivem, když ve filmu Postal přiznává následující (záměrně zde kopíruji nezměněný přepis titulků): „Já chtěla fiužít situace tu, kdyš šivě f telefise, a chtěla objasnit trochu o financofání moje film. A taky o Malá Německo, odkud pochásí penís. Protoše, vědí, chodí pofěsti že moje film financofáno z Nacistické slato. Co já měla šíct? Je to tak. Ale někdo měla ty penís fyužít. Ja! Občas jsem na pódiu trochu nadršená, kdyš fiděla fšechna ta dětičky.

komentáře 3 leave one →
  1. pokrok permalink
    10/09/2010 14:54

    Asi z nějakých důvodů potřebuje oscara …

  2. 10/09/2010 19:29

    A je velká pravděpodobnost, že když se mu film aspoň trochu povede, že ho i dostane 😦 Aneb jak někdo napsal v komentářích pod trailerem, na který odkazuji: „Holokaust je nyní druhá nejhorší věc, co se Židům stala.“ 🙂

  3. Hans permalink
    12/09/2010 21:05

    Z pouhého traileru je vidět jaké „kvalitní umělecké dílo“ zase vzniklo.. Nejvíc mne ovšem zaujal komentář: „Takový zvuk vydává moje sušička na prádlo.. Znamená to, že jsou v ní zavřeni Židi???“ 😀

Zanechat Odpověď

