Skip to content

Hitlerova kněžka

11/05/2011

Komentáře: 8 leave one →
  1. R.O. permalink
    11/05/2011 20:41

    jj už čtu🙂

  2. Lukáš permalink
    11/05/2011 21:23

    Od nakladatelství Grada jsem si koupil knihu „Řídil jsem Třetí říši“…jedná se o již několikeré vydání spisků architekta Alberta Speera. (vzpomněl jsem, jedná se o stejnou grafickou úpravu knihy)

    Poté jsem četl Davida Irvinga a jeho Hitlerovu válku, kde v úvodu zmiňuje způsoby falšování historie. Píše právě o Speerových pamětech, které směly vyjít, nicméně bez určitých pasáží. Navíc – část textu byla upravena.

    Pokud se víte něco bližšího, určitě mi napiště (možná stačí do diskuse). Mrzí mě, že jsem dal 500 Kč za brak, knihu, která zcela neodpovídá původním pamětem. Především mne zajímá JAK BYL OBSAH UPRAVEN A CO BYLO VYNECHÁNO!

    Díky, Lukáš

  3. a.B.s.U.r.D permalink
    11/05/2011 21:50

    Já ji už také čtu. Jsem u kapitoly Árjávarta.

  4. 11/05/2011 22:29

    O Speerových pamětech moc nevím, ale myslím, že on sám se zmínil, že to co vyšlo není originál. Taktéž tyto „paměti“ byly myslím z části napsané jinými autory. Domnívám se, že hlavní spor je zde veden o německou atomovou bombu? jenž měla být použita k vyvražďování Židů?

    Proto si podobné „historické“ knihy kupuju málo, je jasné, že „Other loses“, „After the Reich“, „Truth for Germany“ či „Stuka Pilot“ u nás mají malou šanci vyjít, buďme rádi aspoň za Irvinga.

    Proto taky překládám Zlato v peci od Savitri Devi a snad se v budoucnu dostanu i k jiným🙂

  5. Ahaman permalink
    12/05/2011 00:14

    hm, tak vidím, že jsem pěkně pozadu….:-)

  6. Myslič permalink
    12/05/2011 14:30

    Aj!Vaj! Na „Hitlerovu kněžku“ ještě nejsem připraven… ÷)

  7. UFO permalink
    13/05/2011 14:51

    Midilird: Ostatní ztráty u nás vyšly.

  8. 13/05/2011 15:16

    A dokonce před třemi lety… aha, tak to mi nějak uniklo🙂 děkuju za opravení.

Napsat komentář

