Skip to content

Elie si tu nobelovku skutečně zasloužil…

02/10/2011

„Popsal jsem incidenty, které se mohly, ale i nemusely stát, ale které byly skutečné.“

Elie Wiesel (1970)

(zdroj)

„A pak [můj otec] zemřel. Byl jsem tam, ale nebyl jsem tam.“

– Elie Wiesel při projevu u příležitosti návštěvy Buchenwaldu Obamou (2009)

(zdroj)

 

 

Komentáře: 3 leave one →
  1. Fionnbharr permalink
    04/10/2011 11:01

    Koukám ale, že to celé povídání je velice fantastické, přečtete si ten odstavec celý: „Certain events happen,but …“ To jak povídání stylem „Bylo, nebylo, za devatero horami a devatero řekami, žili, nežili……“ Tak jestli takto se tradují fakta o Holocaustu ®, tak to jsou skutečně nezpochybnitelné události 8-D. Achich ouvej.

  2. Bob permalink
    05/10/2011 00:19

    Je mi z něj opravdu šoufl.

  3. Lothar permalink
    05/10/2011 04:20

    Božský Elie,který viděl zjevení,jak z nitra země vytryskl celý pramen židovské krve,co pramen,přímo gejzír a on věděl co to symbolizuje,vzpomněl si na kouř,jež viděl stoupat z kremačních pecí a podle barvy kouře on již poznal,zda jde o židy maďarské,slovenské,polské,brrr,jímá mne posvátná hrůza.

Napsat komentář

