Skip to content

Robert Faurisson – Proti hollywoodismu revizionismem

05/03/2012

Jak jsem slíbil, přináším překlad krátké přednášky profesora Roberta Faurisson v Teheránu u příležitosti konání konference „Hollywoodismus a film“ v rámci 30. filmového festivalu Fajr v Teheránu.

Termín hollywoodismus odkazuje na přeměnu, nutno dodat že často přeměnu lživou, skutečnosti rozpoložením a postupy celého odvětví amerického filmu. Nejdříve něco řeknu obecně o zlu páchaného hollywoodismem, následně popíši jak hollywoodismus tvaroval podvod „holokaustu”, tedy budování mýtu genocidy, plynových komor a šesti milionů Židů zabitých Němci během druhé světové války. Nakonec pohovořím o revizionismu jako protilátce par excellence proti hollywoodismu a jeho neustálé a agresivní publicitě náboženství „holokaustu”.

1. Hollywoodismus a zlo, jenž páchá

Podle American Heritage Dictionary, může „Hollywood” znamenat „americký filmový průmysl“ nebo rovněž „nevkusnou, vulgární atmosféru nebo tón, jenž je spojen s americkým filmovým průmyslem“. Použijeme-li toto slovo jako přídavné jméno, znamená „americký filmový průmysl“ jako „hollywoodský film, hollywoodský producent“ nebo“nevkusný a vulgární“, jak nám slovník ilustruje na větě „Nevkusné a vulgární, jejich šaty byly čistý Hollywood.

Dobře známý aspekt ideologie propagované tímto filmovým průmyslem je jednoduché rozdělení světa na ty Dobré a na ty Zlé. Dobří jsou vždy Spojené státy a Zlí jsou zase všichni, které Spojené státy za zlé považují. Dobří jsou v podstatě dobří a Zlí jsou v podstatě zlí. Spojené státy jsou vždy v právu a vždy zvítězí, zatímco „Záporáci“ v právu nejsou a vždy prohrají. Poražené tedy nesmí nikdo litovat: jejich porážka dokázala, že byli vskutku zločinci. Vítězové si pak můžou nárokovat právo poražené soudit, nebo dovolí jiným, aby je soudili.

Každý jistě ví, co jsou tzv. „nacistická zvěrstva“ a každému se hned vybaví obrázky chodících mrtvol. Po 67 let nám je Hollywood prezentoval jako důkaz, že Němci měli továrny na smrt, kde SS zavraždily mnoho lidí, hlavně Židů. Ve skutečnosti jsou tyto mrtvoly důkazem spojeneckého systematického ničení německých měst. Německo bylo roku 1945 ve smrtelných křečích: obyvatelé měst, kteří přežili záplavu oceli a ohně žili mezi troskami nebo v dírách v zemi, vystaveni strádání zimou a hladem; často bez jakéhokoli jídla nebo léků; nemocnice a školy byly zničeny; vlaky ani nákladní auta nemohly prakticky jezdit; uprchlíci z východu, zhrození tažením Rudé armády a jejím vražděním a znásilňováním, se počítali na miliony. Hodnověrně celou německou situaci popsal italský režisér Roberto Rossellini ve svém filmu Germania, Anno Zero, z roku 1948. Nesmí proto nikoho překvapit skutečnost, že roku 1945 řádily v pracovních a koncentračních táborech hlad a nemoci (tyfus, tyfová horečka, úplavice) a nebylo jak do táborů dostat léky a dezinfekční prostředky jako Cyklon B bolestně chyběly.

Hollywood, spolu s britským filmem a sovětskou propagandou, nese hrůznou a přímou odpovědnost za lži, které vydávali za objevení německých koncentračních táborů (1945) a za opovrženíhodný „lynčovací večírek“ (fráze Harlna Fiske Stonea, tehdejšího předsedy spravedlnosti Nejvyššího soudu Spojených států) Norimberského tribunálu (1945-1946), kde se vítězové války ustanovili soudci a soudili poražené. Je pravda, že v roce 1945 nebízely i tak privilegované koncentrační tábory jako Bergen-Belsen přímo hororovou podívanou. Avšak horory zde objevené nebyly vytvořeny Němci. Tyto horory byly způsobeny válkou samou a zvláště válkou ve vzduchu, která byla Spojenci ke konci války nemilosrdně vedena proti …. civilistům. Člověk potřebuje mít notnou dávku cynismu, aby ukázal na tyto horory a následně ukázal prstem na poražené, když zodpovědnost leží na US Air Force a Royal Air Force. V dubnu 1945, kdy byla situace v Bergen-Belsenu naprosto nezvladatelná, poslal kapitán SS, Josef Kramer, své muže za postupujícími jednotkami britského maršála Montgomeryho varovat je, že se blíží ke strašlivému místu plnému nemocí a varovali je, že by neměli okamžitě pouštět vězně na svobodu, jinak by mohli nakazit civilní populaci i britské vojáky. Britové svolili ke spolupráci s Wehrmachtem. Snažili se nemocné v táboře udržet a léčit, ale po dlouhou dobu byla úmrtnost stále vysoká. Britové chtěli vědět, kolik vězňů bylo pochováno v masových hrobech a tak těla vyhrabali a spočítali; následně za pomoci buldozeru britský důstojník nahrnul mrtvoly k šesti velkým dírám, kde byly ženské stráže SS nuceny mrtvoly házet do děr holýma rukama. Tato skutečnost byla velmi brzy propagační službou přeměna do filmu, kterému mnoho lidí dodnes věří, tedy že těla byli lidé zavraždění v údajném vyhlazovacím programu. Fotografie pořízená z letadla a zachycující buldozer ze shora umožnila tlumočit dojem, že buldozer je řízen německým vojákem, vykonávajícím sou denní práci jakožto zaměstnanec továrny na smrt. V jednom případu byl snímek buldozeru tlačícího mrtvoly pořízen i ze země, ale s „bezhlavým“ řidičem, aby se nejevil jako Brit, ale mohl být představen jako Němec. Američané udělali podobných falzifikátů mnohem víc. Americký generál Eisenhower, vrchní velitel spojeneckých sil, byl tvůrcem zesilujícího hollywoodismu. Dal do Německa přivést slavného hollywoodského filmového režiséra George C. Stevense v uniformě podplukovníka. Stevensonův štáb natočil téměř 25 000 metrů filmu, ze kterých bylo vybráno zhruba 2000 metrů (tedy přibližně 7,5%) pro generála Williama Donovana, zvláštního asistenta amerického konzula v Norimberku. Právě tyto zvlášť vybrané záběry byly americkými žalobci 29. listopadu 2009 promítány „norimberskému soudu“ a zděšenému světu; někteří němečtí obžalovaní, silně rozrušeni tím co právě viděli, si vydedukovali, že Hitler za jejich zády páchal takovýto strašlivý zločin. V tomto kontextu můžeme klidně prohlásit, že „norimberský soud“ zajistil triumf hollywoodismu.

2. Role hollywoodismu ve vytvoření mýtu o „holokaustu“

„Holokaust“ Židů se stal druhem náboženství, jehož hlavní tři součásti jsou vyhlazování, plynové komory a šest milionů mučedníků. Podle této víry Hitler nařídil a naplánoval metodické zavraždění všech evropských Židů; tímto učinil zločin bez jakéhokoli precedentu, zcela zvláštní zločin, později známý jako genocida. Aby mohl tento zvláštní zločin spáchat, musel vyvinout zvláštní zbraně, zbraně masového ničení, plynové komory, fungující se speciálně silným insekticidem Cyklon B, jehož aktivní složkou je kyanovodík. Výsledkem tohoto enormního zločinu byla smrt šesti milionů evropských Židů. Tábor Osvětim-Březinka se stal ohniskem, vyvrcholením, Golgotou tohoto hororu. Tato svatá trojice „holokaustu“ byla zcela vytvořena propagandou po válce, celý průmysl „holokaustu“, celý byznys: „Šoa byznys“. Filmový průmysl spojených států se touto vírou snažil přiživit a rozšířil ji po celém Západním světě. Zvláštní propaganda byla vyvinuta roku 1978 se čtyřdílnou americkou minisérií Holocaust, líčící osudy rodiny Weissů. Nepřeháním, když řeknu, že vysílání tohoto seriálu se stalo, aspoň v roce 1979, pro celý svět téměř povinné. Tento seriál spustil lavinu mnoha podobných děl, včetně Šindlerova seznamu od Stevena Spielberga, Life is Beautiful od Roberoa Benigniho nebo Pianisty od Romana Polanskiho. Roku 1985 nás ve Francii Claude Lanzmann poctil svým devítihodinovým dokumentem: Šoa. Počet získaných cen Emmy, Oscarů a dalších cen těmito filmy je ohromující. Magnát Entertainment Industry, Andrew Wallenstein, pro The Hollywood Reporter uvedl: „Jednoduše řeknu: pravým důvodem proč se točí tolik těchto filmů je proto, že jsou návnadou na ceny.“ Právě podobná pozorování nás nutí říct „Není byznys jako Šoa byznys,“ u čehož jsme se inspirovali písní Liza Minneli, „Není byznys jako show byznys.“

3. Revizionismus jako protijed na jed hollywoodismu

Revizionismus není ideologie, ale nápravou pro pokušení ideologií. Je to metoda. Je jedno, bereme-li úvahu literaturu, vědu, historii, média nebo jakoukoli další lidskou aktivitu, všechny stanovují, že realita faktu je ustanovena před zvážením samotného faktu. Je potřeba znovu vidět, slyšet a číst to, v co se věřilo, že bylo viděno, slyšeno i čteno. Člověk si musí dávat pozor na svůj první dojem, emoce, zvěsti a nesmí se spoléhat na nic jiného a ani na nikoho jiného, dokud on sám neprovede důkladné šetření v dané otázce, což platí nejvíce v případě studia válečných zvěstí, protože – a na to nezapomínejme – první obětí války je pravda.

V čase, který mi ještě zbyl, nemohu bohužel popsat jak a za jsou cenu během padesátiletého výzkumu jsem já, spolu s velký počtem dalších revizionistů, přišel k závěru, že „holokaust“ je jednoznačně obrovský podvod, jak jsem sám po pár letech poznal. Už 17. prosince 1980 jsem shrnul tento závěr ve větě o šestašedesáti slovech ve francouzštině a ani dnes nevidím, že by tam jakékoli z nich bylo na víc: „Údajné hitlerovské plynové komory a údajná genocida Židů je jedna a tatáž historická lež, která dovoluje obrovský politický a finanční švindl, z něhož má užitek hlavně stát Izrael a mezinárodní sionismus a jehož hlavními oběťmi je německý národ – vyjma jeho vůdců – a celý národ palestinský.

Aby jste získali představu o velkolepých vítězstvích revizionismu proti „holokaustovému“ podvodu, odkáži vás na mé dvě studie k přečtení na mém blogu: „The Victories of Revisionism“ (konference v Teheránu, 11. prosince 2006) a „The Victories of Revisionism (continued)“ (11. září 2011). Nepřeháním, když řeknu, že nyní ve Francii i jinde, jsou lidé, zvyklí bránit „holokaustovou“ tezi v naprostém zmatku. Problémem je cenzura a represe, které stále brání větší části veřejnosti dozvědět se o těchto dobrých zprávách, ale s internetem se časy mění, a mění se rychle.

Závěr

Všeobecná víra ze strany Západního světa v „holokaust“ byla dlouhou dobu mečem a štítem sionismu. Dnes ale revizionismus tuto víru v samotných základech ohrožuje. Tato konference na téma hollywoodismus podle mě zcela jistě bude dalším krokem v našem společném boji, v boji za práva nás všech – zvláště Palestinců – boj za osvobození celého světa od tyranie, založené na Největší lži naší doby.

Teherán, 3. února 2012

No comments yet

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: