Skip to content

Deset odpovědí židovským přisluhovačům

02/05/2012

Aby Němečtí nacionální socialisté poučili své spoluobčany o židovské otázce, vydávali celou řadu publikací, článků a letáků pro své příznivce, aby i s menšími znalostmi problémů, nebo ne zrovna rozenými propagandistickými schopnostmi, uměli argumentovat tváří v tvář doposud laxním spoluobčanům. Proto bylo vytvořeno i následujících deset odpovědí na často kladené protiargumenty oponentů. Tyto odpovědi dobře ukazují způsob propagandy, jež nacionální socialisté používali. Některé z odpovědí by se určitě dali s menší úpravou použít i dnes a třeba ani ne výlučně na Židy.

Přeloženo z anglického překladu Zehn Knüppel wider die Judenknechte (1936) od Kurta Hilmar Eitzena, online na German Propaganda Archive.

* * *

V naší zemi jsou stále různí židovští přisluhovači, jež se snaží narušit náš bouřlivý útok proti židovským světovým vládcům, snaží se nás zastavit nebo dokonce i přivodit náš pád. Následující rady a tipy názorně ukazují, jak může člověk odpovědět na argumenty našich oponentů nebo je dokonce použít proti nim.

Argument 1.: „Tvrdíte, že náboženství je soukromá záležitost, přesto neustále brojíte proti židovské víře!“ – Protiargument: „Židovské náboženství ve skutečnosti není nic jiného než doktrína zachování židovské rasy.“ (Adolf Hitler) „Vzdorujíce všem vládním snahám o ponárodnění, vytvořili Židé stát ve státě.“ (hrabě Helmuth von Moltke) „Nazývat tento stav ‚náboženstvím‘ byl jeden z nejchytřejších tahů všech dob.“ (Adolf Hitler) „Z prvotní lži, tedy že židovství je náboženství a nikoli rasa, musely nevyhnutelně vyvstat lži další.“ (Adolf Hitler)

Argument 2.: „Vždyť zde koneckonců žijí i slušní Židé!“ – Protiargument: „Fráze ‚koneckonců‘ jen dokazuje, že existují nevýznamné a velmi vzácné výjimky v našem boji proti Židovstvu jako celku. Už Martin Luther před čtyřmi stoletími viděl, že tato „slušnost,“ dokazovaná charitativními snahami veřejnými tak jak jen tyto snahy být mohli, není nic jiného než skrytá cena obchodu, který nevzdělaní Němci tisícinásobně splatí. „Drahý křesťane, věz a neměj pochyby, že hned po Ďáblu nemáš většího, nenávistnějšího, nejjedovatějšího a nejodhodlanějšího nepřítele než skutečného Žida… Pokud pro vás vykonají něco dobrého, není to proto, že by vás snad měli rádi, ale protože potřebují získat prostor k žití mezi námi, pro což musí samozřejmě něco udělat. Ale jejich srdce zůstávají stejná!“

Argument 3.: „Židé mají lepší ceny než němečtí obchodníci.“ – Protiargument: Jakýkoli podvodník může prodávat odpad. Židovští podvodníci mají na svědomí bankrot tisíců německých podnikatelů právě kvůli onomu zářnému odpadu, jež prodávají. Získá-li někdo dobré zboží levněji od Žida než od Němce, je to kvůli propojení židovských firem, jež srazí cenu výrobku, a tedy i dělníkovu výplatu. Ten, kdo kupuje dobré zboží levně od Židů, by neměl nikdy zapomenout, že kletba německých dělníků a slzy hladu jejich dětí padají na jejich hlavu!“

Argument 4.: „Existují přece i ‚bílí Židé‘ [tj. Nežidé chovající se stejně jako Židé] – Protiargument: „To přece mluví proti Židům, ne pro ně! Skutečnost, že někdo zve podvodníky mezi námi ‚bílými Židy‘ je jen důkazem, že být Židem předpokládá něco špatného, jinak by se špatní Židé nazývali ‚žlutí křesťané.‘ Skutečnost, že zde máme tolik ‚bílých Židů‘ mezi námi jen dokazuje destruktivní židovský duch, který již infikoval široké kruhy naší populace. Je to pro nás varováním, že musíme bojovat proti židovskému světovému moru všude.“ (Joseph Goebbels) Proto v 24. bod našeho programu stojí: „Bojujeme proti židovsko-materialistickému duchu v nás a mimo nás[…].“

Argument 5.: „Pan Levi není Žid, protože byl pokřtěn!“ – Protiargument: Jak už jsme nastínili, Židovství není náboženství. Vůdce na to sarkasticky poukazoval, když během doby našeho zápasu [1919-1933] řekl, že Židovství je podivný druh náboženství, kdy člověk může už zdálky cítit jeho stoupence! Ne, Žid vždy zůstane Židem. Chaim Herz Bückeberg, lépe známý coby „Heinrich Heine,“ vtipkoval: „Jsou snad jejich dlouhé nosy jakousi uniformou, jež dovoluje Bohu Jehovovi rozpoznat svou starou ochranku, i když dezertovala?“ „Ani v nejmenším nechci Židy obrátit na víru,“ napsal Martin Luther, „je to totiž nemožné.“ Žid zůstane Židem. „V době potřeby zachrání dávka svěcené vody obchod i Židovstvo najednou!“ (Adolf Hitler).

Argument 6.: „Je pravda, že pan Moses Freundenstein je Žid, ale žili zde přece už jeho rodiče a prarodiče. Je jedním z našich dlouholetých občanů.“ – Protiargument: Stejně jako se koza nestane koněm, i kdyby třeba její otec a dědeček žili ve stejné stáji, tak se Žid nikdy nemůže stát Němcem, i kdyby jeho předci přišli do Německa jako podomní prodavači ve Varusově armádě [ještě za dob Římské říše].

Argument 7.: „Židé jsou přece také lidské bytosti!“ – Protiargument: „Samozřejmě, že jsou, nikdy jsme netvrdili opak. Ale stejně tak je třeba blecha zvíře, přesto ne zrovna příjemné. A protože blechy nejsou nijak pěkná zvířata, nemáme žádnou povinnost je chránit a bránit je, starat se o to aby nás mohli kousat, trápit a mučit. Spíše se pokusíme je udělat neškodnými. To samé platí o Židech.“ (Joseph Goebbels).

Argument 8.: „Všichni lidé jsou si rovni.“ – Protiargument: Před třinácti lety byl v časopise „Strümer“ vytištěn obrázek. V něm bylo odpudivé prase, koukajícího ze svého chlívku na královského lva. „Všechna zvířata jsou si rovna!“ A co na to zavrčel lev v odpovědi? „To by sis přála, ty svině!“

Argument 9.: „Antisemitismus je jen pro hlupáky!“ – Protiargument: Dnes již nemůžeme tuto lež v nacionálněsocialistickém Německu slyšet. Můžeme si ji však přečíst v emigrantském tisku v zahraničí, můžeme ji slyšet od židovských našeptávačů u nás doma a zřejmě tak smýšlejí i židovští poskoci. My se můžeme jen smát a poznamenat, že Židé nikdy nezplodili jediného tvůrčího člověka, všichni velcí lidé každé země však byli nesmiřitelnými nepřáteli Židů. Někteří „intelektuálové“ mohou být tímto vynervovaní, zpochybní-li někdo jejich chápání tohoto problému, ale my i nadále poneseme onen válečný křik proti Židovi, stejně jako všichni velcí muži naší minulosti!

Argument 10.: „Můžete žít s pobouřením a s přijmutím odpovědnosti za utrpení, které tisícům židovských rodin způsobily zákony Třetí říše?“ – Protiargument: „Je téměř zázrak, že se Židům v Německu nestalo téměř nic, byly pouze obnoveny práva německé politiky a kultury, které Židé našemu národu postupně kradli.“ (Alfred Rosenberg) Ale i kdyby několik stovek židovských rodin v Německu skutečně trpělo hlady, co je to ve srovnání s miliony německých rodin, které Židé zavraždili během staletí válek, revolucí a občanských svárů, ani nemusíme zmiňovat zničené rodiny kvůli lichvě a podvodům. „V bitvě mezi rasami, neexistuje příměří. Jsi-li, německý, lide odhodlán konečně se bránit, tak buď nelítostný!“ (Adolf Hitler)

Komentáře: 4 leave one →
  1. Iošt permalink
    03/05/2012 15:12

    V tomto zaostáváme, přitom židé jsou daleko podstatnější problém než cikáni a jiná verbeš

  2. Pust permalink
    06/05/2012 09:28

    Počkat, argument číslo 7., ve kterém tvrdí Goebbels, že nikdá netvrdili, že Židi nejsou lidé. Ale sám Adolf řekl, že Židé jsou rasa, ale určitě ne lidská!

  3. 28/05/2012 16:19

    Ten 8. bod mi připomněl kreslený vtip, jehož autoři byli tuším čeští fašisté, kde je sedící Žid (ta typická karikatura) a na něm sedí černoška (podobně ošklivého zjevu) a u toho nápis ve smyslu „Některé rasy jsou si skutečně rovny.“ 😀

    Ale už jsem to nenašel, kdybyste někdo na to narazil, tak to sem dejte😉

  4. 29/05/2012 09:10

    Pust: zdroj?

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: