Skip to content

Král Šumavy – Studente, nevíš kam po maturitě?

27/06/2012

V odezvě na mou prosbu v publikovaném článku z Planety opic mi sice další texty z pera tohoto blogu nepřišly, avšak přišlo něco snad i cenějšího. Kamarád mi doporučil znovu uveřejnit články, jež kdysi vyšly na skvělém Krály Šumavy (pokud toto čte tak ho za sebe i čtenáře zdravím 🙂 ), protože tyto texty jsou skutečně neméně zajímavé, a nebál bych se říct i leckdy lepší. Postupně sem tedy dám co mám k dispozici, protože by byla škoda následující články ztratit.

Studente! Nevíš kam po maturitě?

Jsi líný a zajímá tě pouze kouření a chlast? Chceš za každou cenu oddálit nástup do práce?

Stav se na dni otevřených dveří filosofické fakulty!

Nabízíme široké uplatnění v oblasti evropské legislativy. Naši absolventi se uplatňují především jako:

sepisovači peticí proti všemu, co začíná slovem národní,
patentovaní rétoři cikánských neziskovek,
experti Evropské unie na integraci islamistů do společnosti
koordinátoři trvalého pobytu mongoloidní hordy v Čechách
.

Veškerý politický boj je vždy bojem o mladého člověka. Povězme si nyní o „mladých alternativních lidech“, což je jedna z variant mladistvé pomatenosti, charakteristická tím, že snoubí lenost s protekcí a pocitem vlastní výjimečnosti.

Proces výroby „mladého alternativního člověka“ začíná již na střední škole, nejlépe na humanitářském gymnáziu, kde multikulturní klika bývalých členů KSČ rafinovanými způsoby směřuje mládež do náruče Strany zelených a Gay-iniciativy. Vypomáhá si k tomu tzv. rámcově vzdělávacími plány, literárními výplody Václava Havla či zpustlými hanopisy soudruha Steigerwalda, které den předtím vystřihuje z MF LEŽ a tajně vylepuje na nástěnku ke studentské inzerci.

Některá pokroková gymnázia představila novou technologii výroby „mladých alternativců“: povinná celoškolní účast na tzv. „dálkové adopci“. Trik spočívá v obšťastňování syfilitika z východoindické bažiny sedmi tisíci měsíčně – peníze na výuku, spočívající v tvrdé drezúře rozeznávání písmenek, která je po několika měsících omylem vydávána za schopnost číst a psát.

Jak již bylo naznačeno, technické obory nejsou pro „alternativce“ lákavé. Je to způsobeno tím, že na střední školy prosakuje hororová zkazka, že prý zkoušku z mechaniky v druháku nelze získat pomocí parazitování, neboť jednoduché změny počátečních podmínek při řešení nosníků či složitějších mechanismů umožňují i těm nejlínějším asákům měnit zadání písemky před každým termínem tak, aby rovnice vydávaly naprosto odlišné výsledky od předchozího zadání. Pro „mladého alternativního člověka“, který nedisponuje alespoň třemi šustivými obrázky s Masarykem, zde vyvstává fatální překážka.

Typickým rysem „mladého alternativního člověka“ je totiž čirá hrůza z jakékoliv činnosti, k jejímuž smysluplnému provádění je třeba vynakládat práci. Proto začíná kariéra každého mladého, nemajetného a bezradného člověka (jinak též maturanta) přihláškou na tzv. „humanistiku“.

Úspěšnosti v přijímací zkoušce lze napomoci složením maturity z češtiny za výbornou, ježto spočívá v absolvování přednášky Arnošta Lustiga o Holocaustu, shlédnutí některé z debilních her Samuela Becketta, producírování se s tlustou knihou v podpaždí v blízkosti kabinetu literatury (nejlépe Sofiina volba), případně v sugestivním přelíčení Fučíkových motáků z vězení, které musí maturanti předstírat, že čtou.

Je-li „mladý alternativní člověk“ sdostatek úspěšný, dostane od rodičů pac, pusu, kapesné (na chlast) a dobrou radu, aby se „co nejdřív skamarádil s někým z druháku“ a je z něj student jako víno. Studium v ovčinci aktivistů Ligy proti antisemitismu sice nemá přílišné uplatnění profesionální, zato je mocnou zbraní v boji politickém – a pro důkazy nemusím chodit daleko. Stačí se podívat na web, z kterého se zubí Tydlitátka ve třetím stadiu fyzického rozkladu, vyučující předmětů sionismusStát Izrael.

Hlavním úkolem vysvětlovačů, sedících na „humanistice“ často v podobě profesorů antropologie a filosofie, je v první řadě nacházet rozličná vysvětlení a zdůvodnění potřebnosti imigrace a multikulturní společnosti. Výsledný produkt takového školství je typický, „mladý-alternativní“, v jádru zelenorudý, na povrchu vousatý socialista s cigaretou v jedné ruce a Dějinami evropské integrace v druhé. Takových dnes zevluje v českých ulicích víc než dost.

Avšak humanistika ani pamfletářstvi neláká dekadentni literátský dav toliko jako povolání filosofické. Co do hloubky už se ani nerozeznávají filosofické školy. Filosof je člověk s dlouhými vlasy, anarchoautonomní nášivkou na prdeli (nejlépe fuck racism), chromniklovým pentagramem na krku a ubaleným džojntem v ústech. Otrhaný oděv, havlovské kalhoty a účes typu „Jirous v delíriu“ dodávají dokonale úspěšně vzhled, který přitahuje úctu a obdiv milovníků filosofie. V neposlední řadě je „filosof“ charakterizován strachem z tzv. globálního oteplování, které prý ohrožuje lidskou civilizaci, čemuž lze prý zabránit tím, že vstoupíme do Evropské unie.

Nejhorší situací, která může slušného člověka potkat, žetě nastoupiv do zaměstnání, rozpozná ve svém nadřízeném prominentního „alternativce“ či „intelektuála“ ze střední. Takovému buď osud milostivý.

kralsumavy

Reklamy
komentáře 3 leave one →
  1. amalek permalink
    28/06/2012 10:31

    Hm tie texty boli celkom fajn, snad niekto z webu slavonie.org ich ma komplet kedze stary web je nan presmerovany. Asi to je „zahada“ ale co je dovod zrusenia povodneho webu?

  2. ggg permalink
    26/07/2012 22:30

    Ohledně té „záhady“: autorů webu k. Š. bylo několik, nebyl to jeden člověk. Snad to jde poznat trochu i podle stylu psaní.

  3. Walther permalink
    17/05/2014 15:24

    Smutně pravdivé. Ale geniálně napsané!

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: